עם שריון מפתיע: 'הציונות הדתית' הגישה רשימה

    איתי גדסי No Comments on עם שריון מפתיע: 'הציונות הדתית' הגישה רשימה

    לאחר צירופו של אבי מעוז לרשימה המאוחדת, "הציונות הדתית" הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות לכנסת ה – 25 | ברגע האחרון: שריון מפתיע של סמוטריץ'

    בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית הגישו לפני זמן קצר את רשימתם המאוחדת  לבחירות לכנסת ה-25. הרשימה מורכבת ממפלגת הציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ', מפלגת עוצמה יהודית בראשות ח"כ איתמר בן גביר ומפלגת נעם בראשות ח"כ אבי מעוז.

    ברגע האחרון החליט יו"ר המפלגה לשריין את אוהד טל, מזכ״ל בני עקיבא העולמי. טל מתגורר באפרת שבגוש עציון, בעל תואר ראשון בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. השריון נועד ככל הנראה בכדי לקרוץ גם לציבור הדתי הרחב יותר.

    הרשימה הסופית:

    1. ח"כ בצלאל סמוטריץ'
    2. ח"כ איתמר בן גביר
    3. ח"כ אופיר סופר
    4. ח"כ אורית סטרוק
    5. יצחק וסרלאוף
    6. ח"כ שמחה רוטמן
    7. אלמוג כהן
    8. ח"כ מיכל וולדיגר
    9. עמיחי אליהו
    10. תא"ל (במיל') צביקה פוגל
    11. ח"כ אבי מעוז
    12. אוהד טל
    13. לימור סון הר מלך
    14. סא"ל (במיל') משה סלומון
    15. יצחק קרויזר

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יש לנו נבחרת מנצחת, רשימה חזקה, מגוונת ואיכותית שמייצגת את כל הציבור הימני והאמוני. אנחנו הבית של הציונות הדתית על כל גווניה. הוכחנו בשנה האחרונה עמידה איתנה על עקרונותינו וערכינו, ונפעל כך גם בכנסת הקרובה ובעז"ה הפעם בקואליציה מתוך ממשלת ימין ציונית. אנחנו באים לעבוד למען עם ישראל והזהות היהודית ולחזק את ביטחון המדינה".

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "בעזרת השם, הרשימה הזאת תביא לנצחון הימין. מדובר ברשימה מגוונת של אנשי מעשה שיחזירו את הכבוד למדינת ישראל ולחיילי צה"ל. הגיע הזמן שתקום ממשלת ימין אמיתית, לא רק בדיבורים, אלא במעשים".

     



    0 תגובות